Жоба туралы
Қаржы және баға маркетингі департаментінің негізгі функциялары Қор компаниялары сатып алатын тауарлардың қымбат позицияларына баға комплаенсін жүргізу және оффтейк-келісімшарттар үшін баға қорытындыларын ұсыну болып табылады.
Департамент сатып алудың ақпараттық жүйесінде баға маркетингінің және жоспарлы бағаларды тексерудің түрлі құралдарын енгізе отырып, Қор компанияларының сатып алу рәсімдерінің ашықтығы мен тиімділігін арттыруға бағытталған сатып алу процесін жетілдіру жөніндегі жұмысқа белсенді қатысады.
Департамент Қор тобының сатып алу саласындағы ұйымдарымен тығыз ынтымақтастық жасайды, Холдингтің ұйымдары өткізетін сатып алулардағы бұзушылықтарды анықтау және олардың алдын алу бөлігінде серіктестіктің басқа құрылымдық бөлімшелерімен бірлескен жұмыс жүргізеді, мемлекеттік органдармен, сондай-ақ қауымдастықтармен және қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-қимыл жасайды.
Баға диапазонын айқындау және 1 позиция үшін баға маркетингтік қорытындыларын ұсыну құны:
Тапсырыс беруші маркетингке ұсынған 1 тауар позициясы бойынша сатып алу үшін жоспарланған сома | (теңге, ҚҚС-сыз) |
---|---|
10 млн.-ға дейін |
Сатып алу сомасының 1%/сатып алу жоспарының 1-жолы / бірінші кезектегі сатып алу тізбесі бойынша 1-позиция |
10-нан 37,5 млн-ға дейін |
135 084/сатып алу жоспарының 1-жолы / бірінші кезектегі сатып алу тізбесі бойынша 1-позиция |
37,5-тен 75 млн-ға дейін |
216 134/сатып алу жоспарының 1-жолы / бірінші кезектегі сатып алу тізбесі бойынша 1-позиция |
75 млн.-нан жоғары |
270 167/сатып алу жоспарының 1-жолы / бірінші кезектегі сатып алу тізбесі бойынша 1-позиция |
- ұзақ мерзімді сатып алу жоспары бойынша көрсетілетін қызметтердің құнын есептеу үшін базалық сома ретінде жоспарды іске асырудың барлық жылдарына сатып алу жоспарының 1-жолы бойынша 1 тауар позициясы бойынша сатып алу үшін жоспарланған жалпы жоспарлы сома қабылданады.