[ҚАЗ]  [ENG]  [РУС] 
+7 (7172) 570 275

Операциялық қызмет департаменті

Операциялық қызмет департаменті мынадай міндеттерді орындайды:
- Серіктестіктің тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу саласындағы бірыңғай саясатын іске асыру;
- Серіктестікте тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу процесін үйлестіру, талдау және мониторингі;
- «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ-тың сатып алуды жүргізу тәртібін белгілейтін оқшаулы актілеріне (бұдан әрі – сатып алудың оқшаулы актілері) сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу туралы шарттардың орындалуын бақылау;
- Серіктестік қызметінің тиімді жұмысына қажетті материалдық-техникалық жағдай жасау;
- Іс қағаздарын және мұрағатты ұйымдастыру және жүргізу;
- Ұйымдастырушылық және есептеу техникасын пайдалану негізінде құжаттармен және құжат ақпаратымен жұмыс істеудің технологиялық процестерін әзірлеу және енгізу (есепке алу, орындауды бақылау, жедел сақтау, анықтамалық жұмыс);
- Барлық кіріс және шығыс хат-хабарын қабылдау, өңдеу және тіркеу
- Уәкілетті мемлекеттік органдар мен Серіктестік басшылығы тапсырмаларының уақытылы орындалуын бақылау;
- Департаменттің құзыреті шегінде Серіктестіктің құрылымдық бөлімшелеріне консультациялық көмек көрсету;
- Бас директор, жетекшілік ететін директор Департаментке жүктеген өзге де функциялары.

ЖАҢАЛЫҚТАР

25.09.2017
Стратегияны іске асыру бойынша Холдингтің еншілес және тәуелді ұйымдарына жеңіл автокөліктерді және автобустарды сатып алу бір көзден сатып алу тәсілі бойынша... >>>
22.09.2017
В работе съезда приняли участие представители ТОО «Самрук-Қазына Контракт». >>>
15.09.2017
ТОО «Самрук-Казына Контракт» не имеет отношения к частным компаниям, оказывающим платные консультации по ПКО. >>>
08.09.2017
Барлығы жұмыс барысында 120 мыңнан астам ТЖҚ БНА кодтары өңделіп, қайта қаралды, сондай-ақ дәлелдеу базасы мен мемлекеттік тізілімдер енгізілді. >>>