[ҚАЗ]  [ENG]  [РУС] 
+7 (7172) 570 275

Операциялық қызмет департаменті

Операциялық қызмет департаменті мынадай міндеттерді орындайды:
- Серіктестіктің тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу саласындағы бірыңғай саясатын іске асыру;
- Серіктестікте тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу процесін үйлестіру, талдау және мониторингі;
- «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ-тың сатып алуды жүргізу тәртібін белгілейтін оқшаулы актілеріне (бұдан әрі – сатып алудың оқшаулы актілері) сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу туралы шарттардың орындалуын бақылау;
- Серіктестік қызметінің тиімді жұмысына қажетті материалдық-техникалық жағдай жасау;
- Іс қағаздарын және мұрағатты ұйымдастыру және жүргізу;
- Ұйымдастырушылық және есептеу техникасын пайдалану негізінде құжаттармен және құжат ақпаратымен жұмыс істеудің технологиялық процестерін әзірлеу және енгізу (есепке алу, орындауды бақылау, жедел сақтау, анықтамалық жұмыс);
- Барлық кіріс және шығыс хат-хабарын қабылдау, өңдеу және тіркеу
- Уәкілетті мемлекеттік органдар мен Серіктестік басшылығы тапсырмаларының уақытылы орындалуын бақылау;
- Департаменттің құзыреті шегінде Серіктестіктің құрылымдық бөлімшелеріне консультациялық көмек көрсету;
- Бас директор, жетекшілік ететін директор Департаментке жүктеген өзге де функциялары.

ЖАҢАЛЫҚТАР

15.09.2017
ТОО «Самрук-Казына Контракт» не имеет отношения к частным компаниям, оказывающим платные консультации по ПКО. >>>
08.09.2017
Барлығы жұмыс барысында 120 мыңнан астам ТЖҚ БНА кодтары өңделіп, қайта қаралды, сондай-ақ дәлелдеу базасы мен мемлекеттік тізілімдер енгізілді. >>>